Дар як сатр
Шукр, ки ба аслияти хеш баргаштем
09:4122 декабр

Шукр, ки ба аслияти хеш баргаштем

Табиист, ки масири давлатсозӣ роҳи ҳамвор нест ва барои ноил шудан ба ин мақсади наҷибу муқаддас иродаи азиму имони комил, донишу биниши иҷтимоиву иқтисодӣ, фарҳангиву маданӣ ва маърифати мукаммал доштан зарурат дорад. Аз ин рӯ, ҳамаи ҳизбу ҳаракат ва ниҳодҳое, ки ба фаъолият оғоз мекунанд, бояд аз як тараф баҳри оромиву осудагӣ ва ҳамдигарфаҳмиву ободонии кишвар саҳм бигиранд, аз ҷониби дигар, ба олами ботинии инсонҳо ростиву дӯстӣ, имондориву инсонгароиро густариш бидиҳанд.

Ҷавонон аз хуруфоту бесаводӣ ба ДИИШ мепайванданд
09:3322 декабр

Ҷавонон аз хуруфоту бесаводӣ ба ДИИШ мепайванданд

Бозиҳои азими сиёсӣ ва равандҳои бузурги геополитикӣ имрӯз кишварҳои зиёдеро бо хатарҳои воқеӣ рӯ ба рӯ кардааст. Солҳои охир калимаи «ҷиҳод», махсусан ҷиҳоди исломӣ, вирди забонҳои мардум гардидааст. Аз шунидани ин вожа ҳамзамон саҳнаи куштори ваҳшиёнаи одамон ба ёд мерасад. Агар ба умқи аслии «ҷиҳод» фурӯ равем, мебинем, ки он маънии мусбат дошта, ҳадафаш ҳифзи субот, таҳкими амният ва истиқрори сулҳу ваҳдат дар кишвар мебошад.

Фарзанди фарзонаи миллат
10:4618 декабр

Фарзанди фарзонаи миллат

Мо – ҳайати профессорон, устодон ва донишҷӯёни Донишгоҳи давлатии Қӯрғонтеппа ба номи Носири Хусрав аз қабул гардидани Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи Асосгузори сулҳу ваҳдати миллӣ – Пешвои миллат», ки иҷлосияи дуюми Маҷлиси намояндагони Маҷлиси Олии Ҷумҳурии Тоҷикистон дар таърихи 9 декабри соли 2015 мавриди баррасӣ қарор дод ва дар он Президенти Ҷумҳурии Тоҷикистон, Ҷаноби Олӣ, муҳтарам Эмомалӣ Раҳмон ба ҳайси Асосгузори сулҳу ваҳдати миллӣ – Пешвои миллат пазируфта шуд, рӯҳбаланд гашта, ин лоиҳаро санади муҳиму таърихӣ ва барои миллати тоҷик сарнавиштсоз маҳсуб медонем. Зеро Эмомалӣ Раҳмон шахсиятест, ки на танҳо дар ташаккулу таҳаввули таърихи давлатдории соҳибистиқлоли тоҷик ва ҳастии имрӯзу фардои Тоҷикистон, балки барои эҳё намудани падидаҳои неку писандида ва арзишҳои волои фарҳангии ниёгонамон хидматҳои мондагор кардааст.

Пешвои миллӣ будани Эмомалӣ Раҳмон рисолати ӯст
15:0413 декабр

Пешвои миллӣ будани Эмомалӣ Раҳмон рисолати ӯст

Пешвои миллӣ будани Эмомалӣ Раҳмон як мансаб ё як унвон нест, балки он як ҷойгоҳ аст, як нақш ва як рисолати таърихиест, ки ӯ дар пешгоҳи Ватану миллат ва дар шоҳидии тамоми мардум ба он сазовор гардидааст. Пас, пешвои миллӣ будани ӯ мавзӯи савол ва баҳс нест, балки он як воқеияти таърихӣ ва як ҳолати комилан табиист.

Умри 70-солаи устод беҳуда нагузашт
08:1625 ноябр

Умри 70-солаи устод беҳуда нагузашт

Зиндагӣ чист? Хатест миёни оғозу анҷом, аз оғози будан то лаҳзаи фано. Аммо барои шахсони баргузида зиндагӣ як масири созандагӣ, масири сохтану сӯхтан ва аз худ ном боқӣ гузоштан аст. Дарки маънии аслии зиндагӣ ва ҳақиқати дар ҳақиқат будан танҳо барои нафароне даст медиҳад, ки вуҷудашон саршори покӣ ва рисолаташон хидмат ба мардум, тарбияти одамият бошад.

Зани бомаърифат - оилаи солим
10:2411 ноябр

Зани бомаърифат - оилаи солим

Оила ин муҳити ҳамзистии ҷинсӣ, ахлоқӣ ва иқтисодии зану мард мебошад, ки мақсадаш идомаи насл ва баёни эҳсоси муҳаббат аст. Оила на фақат шаклҳои умумияти таърихии робитаи зану мард ба хотири тавлиди насл, балки восита ва заминаи тарбияи ҷисмию маънавии инсон низ мебошад. Оила муҳитест, ки дар он забону тафаккур, шавқу завқ, ахлоқ ва қобилияту истеъдоди инсон ташаккул меёбад. Аз нигоҳи ҷомеашиносон оила шакли ибтидоию устувори умумияти таърихии одамон, муносибати марду зан, падару модар, бобою бибӣ ва фарзандон мебошад. Рушди савод, иштироки фаъолонаи занҳо дар ҳаёти иқтисодӣ, сиёсӣ ва ташаккули ҷаҳонбинии илмии зан боиси тақвияти пояҳои оила мегардад.

Сарқонун кафолат медиҳад...
09:1411 ноябр

Сарқонун кафолат медиҳад...

Дар моддаи якуми Конститутсияи (Сарқонуни) Ҷумҳурии Тоҷикистон омадааст, ки Ҷумҳурии Тоҷикистон давлати соҳибихтиёр, демократӣ, ҳуқуқбунёд, дунявӣ ва ягона мебошад. Яке аз ҳадафҳои Тоҷикистон сохтани давлати ҳуқуқбунёд мебошад, ки имрӯз давлати мо, халқу миллатҳои кишварамон баҳри созандагӣ ва бунёдкории он саъйю кӯшиш намуда истодаанд.

Ҷумъагелдӣ – осебшинос, анорпарвар, пахтакор
08:4711 ноябр

Ҷумъагелдӣ – осебшинос, анорпарвар, пахтакор

Боғдорони хоҷагии деҳқонии оилавии ба номи «Абдуҷалил»-и Ҷамоати деҳоти «Гардӣ Гулмуродов»-и ноҳияи Ҷиликӯл солҳои тӯлонист, ки ба анорпарварӣ машғул мебошанд. Онҳо аз ҳисоби ҳосили дастранҷи хеш рӯзгори хубу зиндагии шоиста ба сар мебаранду боре ҳам ба муҳоҷирати меҳнатӣ нарафтаанд.

“Аз нофаҳмиву беандешагӣ бозичаи дасти бегона нагардед”
15:1713 сентябр

“Аз нофаҳмиву беандешагӣ бозичаи дасти бегона нагардед”

Агар ба таърихи на он қадар дури миллатамон, яъне ба давраҳои ҷанги шаҳрвандии соли 1992 назар кунем, мебинем, ки бо пайдо шудани ҳизбу ҳаракатҳо ва ҷунбишҳову гурӯҳбозиҳо вазъи сиёсии кишвар ноором гашта, он ба ҷанги бемаънии ҳамватанӣ оварда расонд ва мо халқи тоҷик фаромӯш набояд созем, ки Точикистони азизи мо баъди ҷанги шаҳрвандӣ ба чӣ ҳол омада буд.

Рӯҳониёни Сарбанд: Мардум, ҳушёрию зиракиро аз даст надиҳед
13:1113 сентябр

Рӯҳониёни Сарбанд: Мардум, ҳушёрию зиракиро аз даст надиҳед

Ба Абдуҳалим чӣ намерасид, ки нисбати Ватан ва миллат чунин рафтор намуда, зидди Ҳукумати Ҷумҳурии Тоҷикистон амалиёти террористӣ бурда истодааст. Натиҷаи ин амалҳои хоинонаи Абдуҳалим буд, ки чандин нафар шаҳрвандони ҷумҳуриямон ҷон аз даст доданд, чандин тан маҷрӯҳ шуданд

Барои ризои нафси худ исломро доғдор кардан аз ойини мусалмонӣ нест
13:5612 сентябр

Барои ризои нафси худ исломро доғдор кардан аз ойини мусалмонӣ нест

Ҳамаи зарару зиёни Ҳизби наҳзати исломи Тоҷикистон, инчунин вазъи имрӯзаи ҷаҳонӣ, алалхусус «Давлати исломӣ» ва кишварҳои минтақаи Осиёи Марказиро ба инобат гирифта, мо - як гурӯҳ сокинони маҳаллаи Гулистони ҷамоати шаҳраки Шаҳритузи ноҳияи Шаҳритуз дар муроҷиатномаи мазкур норозигии худро вобаста ба фаъолияти Ҳизби наҳзати исломии Тоҷикистон баён менамоем.

Назарзода ба қасами ҳарбӣ хиёнат кард
10:5612 сентябр

Назарзода ба қасами ҳарбӣ хиёнат кард

Ҳодисаҳои нангин, ки санаи чоруми сентябри соли равон дар шаҳрҳои Душанбе ва Ваҳдат зери роҳбарии собиқ муовини Вазири мудофиаи ҶТ генерал майор Назарзода А. М. (Ҳоҷӣ Ҳалим), аъзои Ҳизби наҳзати исломи Тоҷикистон ва ҳаммаслакони ӯ ба вуқӯъ пайвастанд, хиёнати бузург дар назди давлату миллат маҳсуб ёфта, аслан нобахшиданист.

«Муроҷиати ҲНИТ тафриқаандозӣ ва иғвогарии навбатист»
13:2118 июл

«Муроҷиати ҲНИТ тафриқаандозӣ ва иғвогарии навбатист»

Иттиҳодияҳои сиёсию ҷамъиятӣ ва ҷомеаи шаҳрвандии Тоҷикистон муроҷиати раёсати олии Ҳизби наҳзати исломи Тоҷикистонро ба Созмони Милали Муттаҳид ва дигар созмонҳову давлатҳои кафили сулҳи тоҷикон беасосу ҳангомасоз номида, мегӯянд, ки ҲНИТ ҳаргиз як ҷониби сулҳ набуд, балки он танҳо яке аз ҳаракатҳои шомили Иттиҳоди нерӯҳои оппозитсиюни тоҷик (ИНОТ) буд.

Ҷавонони Фархор: ҲНИТ барои мо лозим нест
17:0310 июл

Ҷавонони Фархор: ҲНИТ барои мо лозим нест

Мо зодаи даврони истиқлолем ва дар тӯли умри хеш ягон амали созанда, ягон кори нек, ба ҷуз фитнаю кин коштан дар қалби мардум, аз бахши ҲНИТ дар ноҳия надидаем. Танҳо бахши шумо, ин ҳам бошад, ду сарсупурдаатон (раис ва муовин) дар давраи интихобот бо тақсими барномаҳои ҳизб дар бозор машғул шуда, то интихоботи дигар коре надоранд. Натиҷаи интихоботи охирин бори дигар дар ноҳия обрӯю нуфузи ҲНИТ-ро нишон дод, ки чунин бахши ҲНИТ барои мо шаҳрвандон лозим нест.